Watch_Dogs - General moding

Discussion in 'Game Tweaks and Modifications' started by Essenthy, Jan 4, 2015.

  1. KAOS GAMING

    KAOS GAMING Master Guru

    Messages:
    431
    Likes Received:
    47
    GPU:
    GTX 960 4gb
    so which files should i rename or replace for the music?
     
  2. HeySlickThatsMe

    HeySlickThatsMe Master Guru

    Messages:
    712
    Likes Received:
    28
    GPU:
    No Record
    TBH IDK
    its something related to Audio hash
    Ctrl + f "Music" and there should be some hashes
    if someone finds the hash for "stare into the abyss" scene where you walk towards Poppy special then its possible to copy the hash and replace it in Defalt's mission
     
  3. HeySlickThatsMe

    HeySlickThatsMe Master Guru

    Messages:
    712
    Likes Received:
    28
    GPU:
    No Record
    Thanks to ModAiC for a bit of help
    [​IMG]
     
  4. ModAiC

    ModAiC Member Guru

    Messages:
    165
    Likes Received:
    12
    GPU:
    Radeon R7 260X
    Imo the closest result to date.
     
    Last edited: Apr 17, 2017

  5. The Silver

    The Silver Master Guru

    Messages:
    602
    Likes Received:
    14
    GPU:
    GTX 770 2GB
    Close to what? IMHO it doen't look like the old E3 face at all, if that's what it was supposed to be.
     
  6. HeySlickThatsMe

    HeySlickThatsMe Master Guru

    Messages:
    712
    Likes Received:
    28
    GPU:
    No Record
    ^ Update a bit (Still tweaking stuff)
    [​IMG]

    Another screen
    [​IMG]
     
    Last edited: Apr 17, 2017
  7. KAOS GAMING

    KAOS GAMING Master Guru

    Messages:
    431
    Likes Received:
    47
    GPU:
    GTX 960 4gb
    is this com_m_hea_cau03_skin_d_b head?
     
  8. HeySlickThatsMe

    HeySlickThatsMe Master Guru

    Messages:
    712
    Likes Received:
    28
    GPU:
    No Record
    Yes thats Cau03 head with Aiden's texture and Flyerguy's Beard , still working on this aiden tho
     
  9. KAOS GAMING

    KAOS GAMING Master Guru

    Messages:
    431
    Likes Received:
    47
    GPU:
    GTX 960 4gb
    the shape of the head looks really close to the e3 one and your mod looks actually close keep up.
     
    Last edited: Apr 17, 2017
  10. KAOS GAMING

    KAOS GAMING Master Guru

    Messages:
    431
    Likes Received:
    47
    GPU:
    GTX 960 4gb
    BTW how did you combine both aiden's texture and flyerguy's beard?
     

  11. HeySlickThatsMe

    HeySlickThatsMe Master Guru

    Messages:
    712
    Likes Received:
    28
    GPU:
    No Record
    Its a texture edit , Ctrl + c , Ctrl + v and i tried to do my best with changing the skintone colour from Flyerguy's to aiden one
    Still working on the face texture tho
     
    Last edited: Apr 18, 2017
  12. HeySlickThatsMe

    HeySlickThatsMe Master Guru

    Messages:
    712
    Likes Received:
    28
    GPU:
    No Record
    Current Model and texture in 3DS Max
    [​IMG]
    More progress:
    *Working on the stubble
    *Slowly working on the beard to make it more similiar to E3

    And IG screen
    [​IMG]
     
    Last edited: Apr 18, 2017
  13. KAOS GAMING

    KAOS GAMING Master Guru

    Messages:
    431
    Likes Received:
    47
    GPU:
    GTX 960 4gb
    where is flyerguy's face texture tho?
     
    Last edited: Apr 18, 2017
  14. HeySlickThatsMe

    HeySlickThatsMe Master Guru

    Messages:
    712
    Likes Received:
    28
    GPU:
    No Record
    MODAiC gave me it , its one of Latino NPC faces
    Take a look here: graphics/characters/kits
     
  15. KAOS GAMING

    KAOS GAMING Master Guru

    Messages:
    431
    Likes Received:
    47
    GPU:
    GTX 960 4gb
    is it com_m_hea_lat01_skin_d_1? (BTW i am not trying to steal any work from you even if i am going to do my own texture i am going to give you credit)
     
    Last edited: Apr 18, 2017

  16. HeySlickThatsMe

    HeySlickThatsMe Master Guru

    Messages:
    712
    Likes Received:
    28
    GPU:
    No Record
  17. KAOS GAMING

    KAOS GAMING Master Guru

    Messages:
    431
    Likes Received:
    47
    GPU:
    GTX 960 4gb
    so in your very first photo you were using flyer guy's face texture?
     
  18. HeySlickThatsMe

    HeySlickThatsMe Master Guru

    Messages:
    712
    Likes Received:
    28
    GPU:
    No Record
    Nope , i was using Aiden's head V1 which is Bixxel44's
     
  19. KAOS GAMING

    KAOS GAMING Master Guru

    Messages:
    431
    Likes Received:
    47
    GPU:
    GTX 960 4gb

    combined with what?
     
  20. KAOS GAMING

    KAOS GAMING Master Guru

    Messages:
    431
    Likes Received:
    47
    GPU:
    GTX 960 4gb
    in this one which textures were you using
     

Share This Page