Please tell me this is a joke

Discussion in 'The Guru's Pub' started by Damnit, May 31, 2006.

  1. Damnit

    Damnit Ancient Guru

    Messages:
    2,422
    Likes Received:
    0
    GPU:
    XFI R9 390
  2. XL_ence

    XL_ence Maha Guru

    Messages:
    1,120
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Asus GTX 670 DC2T
    Um...wtf. Yeah, i'd like to know if this is a joke as well...
     
  3. compunut

    compunut Maha Guru

    Messages:
    1,163
    Likes Received:
    0
    GPU:
    XFX Geforce 7900GT SLI
    haha
    pedophiles to start a political party!!!!!!!!!
     
  4. anticitizen013

    anticitizen013 Ancient Guru

    Messages:
    3,471
    Likes Received:
    0
    GPU:
    2x R9 280X CrossFire
    Ew...

    Thats pretty much all I have to say about that. Even if it is a joke. *readies trusty chainsaw, conveniently named 'Gertrude'*

    So yeah... ew...
     

  5. Ghz

    Ghz Maha Guru

    Messages:
    1,313
    Likes Received:
    0
    GPU:
    evga 6800ultra 256mb
    WTF???? it better be a joke or hell I'll go out and shoot those SOB's

    and then bestality grose
     
  6. Icebird

    Icebird Ancient Guru

    Messages:
    11,529
    Likes Received:
    12
    GPU:
    ...
    Hehehe, without checking the link, I bet it's the Dutch party that wants to lower sexual legal age to 12, legalize child and animal pr0n and... they offer FREE train tickets to everyone. :funny: *shakes head* They claim it's a legit party. And none of our papers have seen the joke, though they're having a blast about the "free tickets for everyone".
     
  7. compunut

    compunut Maha Guru

    Messages:
    1,163
    Likes Received:
    0
    GPU:
    XFX Geforce 7900GT SLI
    precisely
    but thats totally crazy
    why in the world legalize child and animal porn?? yuck
    :puke2::puke2:totally out of their sane minds i think
    and yeah its no laughing matter either(except the free train tickets, thats kinda good for some ppl i think)
     
  8. Opty

    Opty Master Guru

    Messages:
    488
    Likes Received:
    0
    GPU:
    ATI Gecube x1900xtx
    Death to them all!!! :massacre:
     
  9. kwak

    kwak Ancient Guru

    Messages:
    6,553
    Likes Received:
    4
    GPU:
    Geforce 560 ti
    edited

    the thought this was true never occured to me, sorry for the laughing.
     
    Last edited: May 31, 2006
  10. WCASD

    WCASD Master Guru

    Messages:
    973
    Likes Received:
    0
    GPU:
    NVIDIA GeForce 8400M GS
    It's not a joke.
     

  11. Omeguz

    Omeguz Maha Guru

    Messages:
    1,166
    Likes Received:
    0
    GPU:
    GeForce 6600 256 MB AGP
    ...something tells me Michael Jackson is heading that party...
    Just waiting for THE RAPISTS to open their own party now.

    Seriously, though, that's absurd. I'm all for getting everyone the right to their political stance and party, but this is rediculous!

    I think it looks pretty authentic, though.
     
  12. Gromuhl'Djun

    Gromuhl'Djun Ancient Guru

    Messages:
    5,437
    Likes Received:
    15
    GPU:
    1080ti
    Yeah, it's true. I never heard of it until now, but there are more articles on this (most in Dutch)
    Hmm, time to break some "bone(r)s". The chainsaw idea from Drakazar seems right for the job!

    Damn, the leader of this group is a fat old man with a VERY red head:
    [​IMG]

    I HATE those types.
     
  13. anticitizen013

    anticitizen013 Ancient Guru

    Messages:
    3,471
    Likes Received:
    0
    GPU:
    2x R9 280X CrossFire
    Youd be surprised how many uses a chainsaw named Gertrude has... :p
     
  14. Ghz

    Ghz Maha Guru

    Messages:
    1,313
    Likes Received:
    0
    GPU:
    evga 6800ultra 256mb
    [​IMG]

    GRRR............:chainsaw:
     
  15. TheGamer

    TheGamer Maha Guru

    Messages:
    1,498
    Likes Received:
    1
    GPU:
    XFX 7900GTX 512MB GDDR3 @
    I've in on the net for a quite no. of years but thats the CRAZIEST , FREAKIEST stuff i've ever seen and read ....... you sure this is not another flick to get attention?? These people deserves to be hanged .....
     

  16. Gromuhl'Djun

    Gromuhl'Djun Ancient Guru

    Messages:
    5,437
    Likes Received:
    15
    GPU:
    1080ti
    Tsk, I dunno, but where do these freaks of nature come from?
     
  17. Icebird

    Icebird Ancient Guru

    Messages:
    11,529
    Likes Received:
    12
    GPU:
    ...
    The Netherlands.. *runs and hides*

    I still think it's hilarious that they publicly announce such a statement.. It's like saying "Please, father of 6, shoot me and feed me to the angry pigs."
     
  18. grimsanta

    grimsanta Master Guru

    Messages:
    753
    Likes Received:
    0
    GPU:
    8800GTS 640MB @ 575/1750
    Nope, not a joke, in the US, there is an organization called NAMBLA (North American Man Boy Love Association), as you might have seen featured on an episode of southpark.

    I was young when the episode came out, went to my mother, and said something about my brother and nambla in the same sentence...well she ran to the computer room really fast after that...to find him watching southpark, but yah...real organization.
     
  19. Gromuhl'Djun

    Gromuhl'Djun Ancient Guru

    Messages:
    5,437
    Likes Received:
    15
    GPU:
    1080ti
    Yeah, I know, I'm from the Netherlands myself and I wonder.....how these guys stay alive when they walk in the streets. Where I live they wouldn't be uninjured for long :massacre:
     
  20. Decane

    Decane Ancient Guru

    Messages:
    5,195
    Likes Received:
    19
    GPU:
    GTX 1060 6GB
    Whoever came up with the idea of a pedofile party deserves to have a needle puncture their pupil.... It's **** like this that encourages acts of sexual abuse upon minors (children), and it really pisses me off! There is something severely wrong with society when someone suggests to form a party for people who rape (and most of the time kill) children.

    Justice shall ascend upon thou ---> :behead:
     

Share This Page