Free kick-ass lounge chairs

Discussion in 'The Guru's Pub' started by wohoo, Nov 15, 2006.

  1. Namsu2403

    Namsu2403 Master Guru

    Messages:
    216
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Gigabyte 4870
    Cool.

    That thing is huge. I see the critics are happy to move up from the little pink chair so don't think your gonna get much seating time its taken.:argue: lol

    I've sent my screenies in for the second competition hope i at least get to the voting stage
     
  2. SirLink

    SirLink Ancient Guru

    Messages:
    4,529
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Geforce 980Ti
    lol yeah, she likes it...

    and keeps me happy cause she will sit in it for a good while, while she watches tv! :p
     
  3. heads_up

    heads_up Ancient Guru

    Messages:
    3,512
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Sapphire 5770 1GB
    More like "the big finger up the nose"

    :p
     
  4. SirLink

    SirLink Ancient Guru

    Messages:
    4,529
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Geforce 980Ti
    lol :) does look like that, but she just had her hand infront of her face. She does that while watching tv... :p
     

  5. QuadCannons

    QuadCannons Ancient Guru

    Messages:
    2,536
    Likes Received:
    0
    GPU:
    GeForce 210
    Little kids are cute, especially when surrounded by everyday things that dwarf them.
     
  6. wohoo

    wohoo Master Guru

    Messages:
    685
    Likes Received:
    0
    GPU:
    GeForce 6800 Ultra (Leadtek A400 Ul
  7. wohoo

    wohoo Master Guru

    Messages:
    685
    Likes Received:
    0
    GPU:
    GeForce 6800 Ultra (Leadtek A400 Ul
  8. Namsu2403

    Namsu2403 Master Guru

    Messages:
    216
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Gigabyte 4870
  9. shodai

    shodai Ancient Guru

    Messages:
    1,537
    Likes Received:
    0
    GPU:
    eVGA 7950gt 550/1400 w/vf900
    Agh, I can't decide between the Coffee Break (2) and the Hallway (5)
    Barney is a close third, though ;p
     
  10. heads_up

    heads_up Ancient Guru

    Messages:
    3,512
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Sapphire 5770 1GB
    I'm 90% sure I've seen that coffee break before somewhere else.

    Haha and everyone is voting for Barney, they all want him dead :p
     

  11. MrFox

    MrFox Master Guru

    Messages:
    828
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Gigabyte 580GTX SOC x2
    yeah you have, I posted it a while ago.
     
    Last edited: Dec 8, 2006
  12. heads_up

    heads_up Ancient Guru

    Messages:
    3,512
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Sapphire 5770 1GB
    Did you enter it?
     
  13. MrFox

    MrFox Master Guru

    Messages:
    828
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Gigabyte 580GTX SOC x2
    Yep vote for it ;)
     
  14. Namsu2403

    Namsu2403 Master Guru

    Messages:
    216
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Gigabyte 4870
    When does the voting end ??

    p.s vote for me Barney:eyebrows:
     
  15. wohoo

    wohoo Master Guru

    Messages:
    685
    Likes Received:
    0
    GPU:
    GeForce 6800 Ultra (Leadtek A400 Ul
    Sunday night. Decided on a place for it yet ? Cause it looks like you'll be getting it...
     
    Last edited: Dec 9, 2006

  16. Namsu2403

    Namsu2403 Master Guru

    Messages:
    216
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Gigabyte 4870
    :supercool Have to think about that. lol

    Haven't won anything yet, Its not over till the fat lady sings etc etc
     
  17. SirLink

    SirLink Ancient Guru

    Messages:
    4,529
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Geforce 980Ti
    You got my vote Nam... Nice ss! =]
     
  18. wohoo

    wohoo Master Guru

    Messages:
    685
    Likes Received:
    0
    GPU:
    GeForce 6800 Ultra (Leadtek A400 Ul
    Last edited: Dec 11, 2006
  19. Namsu2403

    Namsu2403 Master Guru

    Messages:
    216
    Likes Received:
    0
    GPU:
    Gigabyte 4870
    "Thanks for the awesome chair ThatGameBlog!"

    :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

    Will post pics on arrival
     
  20. ThanatosX

    ThanatosX Active Member

    Messages:
    73
    Likes Received:
    0
    GPU:
    EVGA GeForce 8800 GTX 768MB
    Looks cool but I dont know where I would put it.
     

Share This Page